سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خوشتیپ ها

مراسم مت گالا 2022

امسال مت گالا، بعد از برگزاری مراسم در سپتامبر پارسال، به تاریخ ماه می خود باز می‌گردد و چند ماه دیگر بزرگترین شب مد برگزار خواهد شد. مراسم مت گالا 2022 در 2 می 2022 و در موزه هنر متروپولیتن نیویورک برگزار می‌شود.

?

موضوع و تم مت گالا 2022

 

تم مراسم امسال نیز با عنوان «Gilded Glamour» به معنی زرق‌وبرق طلاکاری شده، اعلام شد. که به بررسی سال‌هایی بین 1870 و 1900 می‌پردازد. مجله ووگ، حامی این رویداد سالانه، اعلام کرد: "تم مت گالا امسال در امریکا: گلچین فشن (In America: Anthology of Fashion) و ادامه مراسم سال گذشته خواهد بود. افتتاحیه مت گالا امسال، به‌عنوان قسمت دوم نمایشگاه سال قبل می‌باشد."

 

موضوع مراسم مت گالا 2022 (در امریکا: گلچین فشن) و ادامه مراسم سال قبل، (در امریکا: فرهنگ لغات فشن) است. که ادای احترامی به تاریخ غنی مد امریکا در قرون 19 و 20 است. درباره تفاوت‌های این دو دوره بیان شده که، یک فرهنگ لغت به اصطلاحات تعیین کننده یک زبان اشاره دارد. اما یک گلچین، مجموعه کاملی از هنر می‌باشد.

 

 

میزبان های مراسم مت گالا 2022 | بلیک لایولی، رایان رینولدز، رجینا کینگ و لین-منوئل میراندا?

 

میزبان های مت گالا 2022

 

این مراسم در اولین دوشنبه ماه می 2022 و با میزبانی بلیک لایولی، رایان رینولدز، رجینا کینگ و لین-منوئل میراندا برگزار می‌شود.

 

آنها به رئیس مشترک افتخاری CFDA (شورای طراحان مد آمریکا)، تام فورد، آدام موسری (رئیس اینستاگرام) و آنا وینتور اضافه خواهند شد.

متن کامل در مجله مد