سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خوشتیپ ها

معرفی رالف لورن

افراد کمی هستند که نشان مشهور بازیکن چوگان روی پولوشرت‌های برند رف لورن را ندیده باشند. رالف لورن طراح مد امریکایی، بیشتر برای لباس های ورزشی، علی الخصوص پولوشرت های خود به شهرت رسید.

?

 

?

 

بیوگرافی رالف لورن

 

رالف لورن (Ralph Lauren) در 14 اکتبر 1939 با نام رالف لیفشیتز (Ralph Lifshitz) در محله برانکس شهر نیویورک امریکا متولد شد. والدینش فریدا (Frieda) و فرانک (Frank) یهودیان اشکنازی اهل شهر پینسک بلاروس بودند که به امریکا مهاجرت کردند. رالف در دوران نوجوانی، بعد از مدرسه مشغول کار می شد. وی در سال 1957 میلادی از مدرسه فارغ‌ التحصیل شد.

 

وی از 1962 تا 1964 مشغول سربازی در ارتش امریکا شد. و پس از اتمام خدمت سربازی به تحصیل در رشته مد و طراحی پرداخت. و به عنوان فروشنده در شرکت فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای پوشاک برادران بروکس (Brooks Brothers) نیز فعالیت داشت.

 

بیوگرافی طراح امریکایی رالف لورن?

 

راه اندازی برند

 

او در سال 1967 با حمایت مالی نورمن هیلتون، فروشگاه کراوات با نام برند پولو (Polo)، را راه‌ اندازی کرد؛ کراوات ها نیز با طراحی شخصی او بود. کلمه پولو (Polo) به معنی ورزش چوگان است و نشان اصلی برند وی نیز می باشد. شرکت رالف لارن (Ralph Lauren Corporation) در زمینه مد و پوشاک فعالیت دارد.

 

 

سبک طرح های رف لورن

 

سبک لورن بیشتر از طبقه مرفه بریتانیا و قشر بالادست امریکایی الهام گرفته شده است. همچنین بیشتر مشتریانش از ظاهر دوست داشتنی و ساده طرح های برند استقبال می کنند. اکنون Polo در فروشگاه های خود انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه را عرضه می کند.

کمپین رالف لورن برای بهار 2016?

 

 

 

افتخارات برند رالف لورن

 

برند رالف لورن از جمله برند هایی است که همیشه در طراحی های خود به سراغ سبک های اصیل آمریکای رفته است. او در این باره جمله معروفی دارد: "من علاقه مند به طول عمر، جاودانگی و ابدیت هستم. استایل، مد نیست." همین موضوع او را شایسته دریافت جوایز معتبر متعددی نمود.

 

از جمله این جوایز می توان به: مدال طراحان مد آمریکا برای دستاوردهای مادام العمر در 1991، طراح لباس زنانه سال 1995، طراح لباس مردانه 1996 و 2007 و نیز دریافت جایزه افسانه مد در 2007 اشاره کرد. این موفقیت ها ادامه داشت تا در سال 2019 موفق به دریافت لژیون افتخاری از دولت فرانسه شد. این برند چهار سال بعد نیز مدال دوسالانه جیمز اسمیتسون را از آن خود نمود.

 

سرانجام برند رالف لورن

 

در ادامه پیشرفت های این برند، خطوط تولید در زمینه پوشاک مجلل، لوازم منزل، عطر و ادکلن گسترش یافت. سال 1997 شرکت چند ملیتی گلدمن سکز (Goldman Sachs) بیشتر از یک چهارم سهام شرکت را خریداری نمود. پس از آن، این برند با نام تجاری RL مشغول به فعالیت شد.

منبع: مجله مد