سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خوشتیپ ها

بررسی هفته مد نیویورک بهار 2023

رویداد ,     نظر

فصل بهار / تابستان 2023 هفته مد نیویورک با مجموعه های زیبا و متفاوت از برندهای امریکایی در حال اجراست. این مراسم یک هفته‌ای فرصتی است تا شاهد ترندهایی بهار سال آینده باشید. در هفته مد نیویورک 2023 منتظر لباس‌های مجلسی شیک بهاری،  تاپ‌های کرستی پولکی، لباس‌های بدن نما و پیراهن های مینی باشید.

 

در ادامه این مطلب از مجله دنیای مد تعدادی از بهترین کالکشن‌ها از بهار/تابستان 2023 NYFW را برای شما به نمایش خواهیم گذاشت. پس با ما همراه باشید.

?

 

تام فورد در هفته مد بهار 2023 نیویورک

 

تام فورد، کالکشن بهاری خود به سبک خیابانی و جذاب را در ران‌وی برای بینندگان به ارمغان آورد. اولین مدل طراح یک کوکتل معمولی به سبک وینتیج بود. در کالکشن تام فورد می‌توان شلوارک‌های پولک دوزی شده، تی شرت های توری، شلوارک چرمی، کت بلیزر را دید.

 

پیراهن‌های وسترن گلدوزی شده به سبک کابویی، کت‌های چرمی مشکی، دامن‌های مشکی چرم و توری و لباس‌های زیر زنانه جذاب نیز از دیگر لباس‌های طراح می‌باشد.
همه از دیدن این مجموعه پر زرق و برق تام فورد، برای بهار 2023 غافلگیر شده بودند.

 

کالکشن تام فورد در هفته مد بهار 2023 نیویورک?

 


 

توری بورچ در فشن ویک نیویورک

 

توری بورچ در زمان طراحی مجموعه بهار 2023 خود، با آینده‌نگری به بی‌وزنی فکر می‌کرد. او لباس لایه‌ای بدنما با رنگ‌های یخی و تند، بافتنی‌های نازک، دامن‌های بلند توری، تونیک‌های حجمی، قطعات چرمی با الهام از دهه 90 و لوازم جانبی مدرن شیک، را در کالکشن زنانه بهاری خود گنجانده بود.

 

این مجموعه انبوهی از دامن داشت، دامن‌هایی به رنگ نقره‌ای درخشان، توری، آینه‌دوزی. لباس‌ها نیز ظاهری اثیری داشتند. ازجمله یک لباس ابریشمی بلند به رنگ زرد لیمویی با آینه‌دوزی و روکش ارگانزا، که روی آن نوشته شده بود Starlet.

 

کالکشن توری بورچ در هفته مد بهار 2023 نیویورک?

 


 

کارولینا هررا در بهار 2023 نیویورک

 

وس گوردون کالکشن پر از گل و احساس خوب را برای بهار 2023 برند کارولینا هررا ارائه کرد. طراح می‌خواست در ران‌وی خود حسی از یک باغ مخفی را ایجاد کند. لباس‌های نخی، بلوز و دامن‌های سارافون، پیراهن راه راه آبی، ست های بافتنی گلدار و پارچه های جین زنانه در این مجموعه  بهاری وجود داشت.

 

کالکشن کارولینا هررا در هفته مد بهار 2023 نیویورک?

 

متن کامل در مجله modeworld.ir