سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خوشتیپ ها

بررسی هفته مد پاریس بهار 2023

رویداد ,     نظر

پس از دو سال اختلال در نمایش های مد، به دلیل کووید، مردم به پایتخت فرانسه بازگشتند. هفته مد پاریس برای فصل بهار و تابستان 2023 با رنگ‌های پر جنب و جوش، لباس شب شیک و جزئیات تخیلی به نمایش درآمد. در ادامه این مطلب از مجله دنیای مد، تعدادی از کالکشن برندهای مشهور پاریس در فشن ویک بهار 2023 را بررسی خواهیم نمود.

?

 ?

  

برند شنل در هفته مد بهار 2023

 

ویرجینی ویارد، مدیر خلاقیت برند شنل، برای کالکشن بهار 2023 از سینما و فیلم «سه رنگ: آبی» ساخته کریستوف کیشلوفسکی، الهام گرفته است. ویارد برای این مجموعه، کاپشن‌های توئید و لباس‌های مجلسی کوکتل تزیین شده با پر شترمرغ و کریستال‌های درخشان را طراحی کرده بود.

 

 

بررسی کالکشن شنل در هفته مد بهار 2023 پاریس?

 


 

ژیوانشی

 

متیو ویلیامز بیش از دو سال در خانه مد ژیوانشی حضور دارد. اما این اولین نمایش اختصاصی زنانه او بود و تصمیم گرفت نمادهای مد سرزمین مادری خود، امریکا، را به فرانسه بیاورد. او ترکیبی از جین، ژاکت بامبر و هودی از جنس توئید، ژاکت های سبک کشباف پشمی و بلوزهای رمانتیک را برای این مجموعه خود طراحی کرد.

 

بررسی کالکشن ژیوانشی بهار 2023 پاریس?

 


 

دیور در هفته مد 2023

 

ماریا گرازیا چیوری و کاترین دو مدیچی، دو ایتالیایی در پاریس، با قرن‌ها فاصله در ران‌وی دیور به هم رسیدند. چیوری قبلاً نیز از لباس‌های تاریخی الهام گرفته بود. کالکشن بهار 2023 برند دیور، در غاری به سبک گوتیک اجرا شد. دامن‌های کلوش، پیراهن های توری و کرست‌های کش دار در این مجموعه دیده می شد.

 

 

بررسی کالکشن دیور در هفته مد بهار 2023 پاریس?

 


 

لویی ویتان

 

فشن شو برند لویی ویتان در آخرین روز از هفته مد پاریس در آفتاب پاییزی و در میان جمعیت مشتاق ارائه شد. صحنه نمایش ترکیب سوررئال داشت که به سفارش نیکلاس گسکوئیه طراحی شده بود. زیپ‌ها و سگک‌های بسیار بزرگ روی کت و شلوارها، کمربندهای خیلی عریض، لباس های چرم مشکی. که به نظر می آید از دنیای اسباب بازی ها الهام گرفته شده باشد.

 

بررسی کالکشن لویی ویتان در هفته مد بهار 2023 پاریس?

 


 

 

متن کامل در مجله مد modeworld.ir

?